Wednesday, September 1, 2010

miss u sgt2..

Rindu awak sangat2..walaupun kite selalu gaduh, tapi ketahuilah bahawa saya sayang awak sangat2..saya hanya ada awak...tapi awak tak pernah percaya hakikat itu..awak selalu curigai saya..awak x percaya kat saya 100%..saya tahu awak selalu risaukan saya, tapi saya tahu jaga diri saya...kadang2 memang saya serabut sangat bila ada orang terlalu ambik berat pasal saya...saya rase tak selesa..sebab tu la saya mengamuk..saya rasa bersalah sangat bila marah2 awak...tapi sayang, ketahuilah..semua tu saya tak rancang..apabila otak saya dah serabut, keadaan sekeliling tak aman saya mula bertindak camtu..saya selalu ingatkan awak supaya faham saya..awak cuba, tapi saya rasa awak tak betul2 faham saya..saya selalu rasa macam di paksa..saya tak suke orang control hidup saya...tapi walau apa pun, ketahuilah sayang..saya sangat sayangkan awak...LOVE U FOREVER..

No comments:

Post a Comment