Wednesday, September 1, 2010

~selamat hari raya~

Petang nanti saya akan bertolak balik ke kampung halaman..(macam la jauh sangat) kampung saya kat kelantan..dalam hati ni dah tak sabar2 nak balik..yang saya nampak hanyalah rumah saya saat ni...lambatnye rase nak balik..sekarang saya dalam office lagi, tengah kerja..memandangkan semua kerja dah siap saya ambik keputusan untuk meng'update' blog ni...entah la..banyak benda yang bermain dalam fikiran saya sekarang...macam2...antaranya, kenapa sejak akhir2 ni ramai yang buat saya sakit hati..saya pun tak tahu kenapa..saya tak buat ape2 pun, tiba2 nak touching la, marah saya la, terasa ngan saya la..saya diam je..biar je orang nak touching, nak marah atau terasa dengan saya..tapi ingat, walaupun saya biarkan aje, saya tetap ada PERASAAN..saya manusia biasa...macam mana hati kamu semua rasa bila di sakiti, macam tu jugak la yang hati saya tengah rasa sekarang ni..

Berbalik kepada ucapan hari raya, saya nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri...maaf zahir batin if saya ada wt silap ngan you all.

No comments:

Post a Comment